Pinokio podłączony pod kroplówkę i Czerwony Kapturek z koszykiem pełnym lekarstw to może kontrowersyjne zestawienie, ale w pełni oddające los chorych dzieci, których dzieciństwo nie upływa pod znakiem beztroskiej zabawy – bajkowa sceneria zastąpiona jest przez smutną, szpitalną rzeczywistość.
Rumuńska fundacja Paşi Către Viaţă (W stronę życia) dąży do poprawy sytuacji najmłodszych pacjentów szpitali. W sierpniu br. prowadziła kampanię realizowaną przez agencję Grey z Bukaresztu, która zachęcała do wzięcia udziału w balu charytatywnym na rzecz chorych dzieci.
Na kampanię składają się 3 rodzaje reklam zilustrowanych przez rumuńskiego artystę – Romana Tolici. Motywem przewodnim są bohaterowie bajek (Czerwony Kapturek, Jaś z opowieści o magicznej fasoli oraz Pinokio) przedstawieni w połączonej baśniowej i szpitalnej rzeczywistości. Podłączeni do kroplówki czy respiratora, siedzący na wózku inwalidzkim są smutni, przestraszeni, a dookoła nich panuje mroczny klimat.
Główne hasło kampanii – „Szpital to nie bajka dla dzieci. Nie pozwól, żeby stał się całym ich życiem” – zwraca uwagę na wyjątkową sytuację najmłodszych pacjentów szpitali. Spędzają oni tam dużą część swojego dzieciństwa, które powinno być najradośniejszym okresem w ich życiu.
I.Gryz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy