Gwiazdą tegorocznej kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” zostanie polska tenisistka – najwyżej notowana Polka w rankingu WTA – Agnieszka Radwańska. Triumfatorka dwóch juniorskich turniejów wielkoszlemowych Wimbledon 2005 i French Open 2006 w grze pojedynczej oraz finalistka juniorskiego French Open 2006 w grze podwójnej.
Tegoroczna kampania będzie ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.
– Do grona wspaniałych sportowców wspierających tak ważną ideę jaką jest walka z osteoporozą oraz zmiana nawyków żywieniowych u dzieci, dołączyła znakomita polska tenisistka – Agnieszka Radwańska. Mam nadzieję, że jej udział w kampanii przyczyni się do jeszcze lepszej edukacji dotyczącej picia mleka i jego walorów zdrowotnych. – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Nagranie spotu reklamowego planowane jest na luty tego roku.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie