Pieskie życie stu milionów ludzi
Mały piesek, żyjący niczym król i bezdomny człowiek, prowadzący „pieskie życie” są bohaterami kampanii przeprowadzonej w sierpniu przez portugalski odział Amnesty International.
W krótkim spocie reklamowym ukazana jest ogromna przepaść między standardami, w jakich muszą żyć zwierzęta i ludzie. Tym razem jednak celem przekazu nie jest upomnienie się o prawa zwierząt, ale o godność ludzką. Obsługiwany przez służbę ratlerek jest perfumowany i ubierany w drogie futra oraz karmiony wykwintnym daniem. Wyglądając przez okna swojego pałacu widzi bezdomnego, szukającego pożywienia w śmietniku. Sytuacji towarzyszy hasło “The problem is not animals living like people. But so many people living like animals." („Problemem nie są zwierzęta żyjący jak ludzie, lecz liczni ludzie żyjący jak zwierzęta”). W świetle danych statystycznych, na całym świecie żyje blisko 100 milionów bezdomnych.
Kampania, zrealizowana przez agencję Fuel Lisbon stanowi także zachętę do wsparcia organizacji Amnesty International. Poruszony jej przesłaniem portugalski aktor Joaquim de Almeida (znany zarówno z filmów – „Desperado”, jak i seriali – „24 godziny”) użyczył filmowi swojego głosu. W spocie występuje jeszcze jedna gwiazda – jest nią jeden z najlepszych i najbardziej popularnych w Europie psich aktorów.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem