Przy autostradzie ustawiony jest znak głoszący, że w tym miejscu znajduje się ośrodek wypoczynkowy dla zwierząt. Niestety na znaku się kończy – hotelu brak.
Analogiczna sytuacja przedstawiona jest na dwóch pozostałych plakatach kreacji – raz jest to asfaltowa trasa w górach, a innym razem droga gdzieś na terenie wysypiska śmieci. Czego łatwo się domyślić – tam też zwierzęta nie znajdą dla siebie strefy relaksu. Jest to aluzja do zachowań ludzi pozostawiających swoich pupili na pastwę losu jadąc na wakacje, wysadzając ich z samochodu w wybranym momencie i odjeżdżając. Dzieje się to bez większej refleksji nad tym, co ze zwierzęciem może się później stać. By przekaz plakatów był do końca zrozumiały, umieszczone na nich zostało hasło projektu „Don’t let their holiday end here” „Nie pozwól, by ich wakacje zakończyły się w tym miejscu”. Zleceniodawca kampanii – organizacja ENPA – za cel obrała sobie także poinformowanie wczasowiczów, że we Włoszech znaleźć można wiele ośrodków dla zwierząt, w których można zostawić swojego psa czy kota pod opieką na czas urlopu, bez konieczności narażania ich na niebezpieczeństwo.
Kreacja zrealizowana została przez agencję Cheil we Włoszech.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy