Modyfikacja obrazu Leonarda Da Vinci, gdzie Jezus jako pies rasy husky, a apostołowie jako psy różnych ras spożywają ostatnią wieczerzę, jest pomysłem agencji Remember z Mediolanu do kampanii mówiącej o zdradzie ludzi wobec zwierząt (Co roku jeden z was zdradza nas 150 tysięcy razy). Zdrada w tym przypadku polega na okrutnym wyrzucaniu zwierząt z domów oraz na oddawaniu ich do schronisk – przeważnie przepełnionych. Włoska organizacja OIPA, zajmująca się prawami zwierząt, nawołuje poprzez kampanię do opiekowania się swoimi zwierzętami w jak najlepszy sposób, przypominając marny los Judasza.
Nazwa kampanii:
Ostatnia Wieczerza
Czas:
2008.10.6 - 2008.10.27
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Włochy
Nadawca:
OIPA - Organizzazione Internazionale Protezione Animali
Media:
Prasa
Wykonawca:
Remember
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Uno di voi ci tradira 150.000 volte l'anno
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa