logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  01.03.2013

Pies rozgryzie jak najlepszy kumpel

Your browser does not support the video tag.


Uważają się za "ranne ptaszki", śpiewają pod prysznicem, a nawet podjadają z podłogi. Zwierzę dowiaduje się paru ciekawych rzeczy o ludziach, podglądając ich na co dzień. Gdyby jeszcze mogło mówić, tak jak pies w spocie kampanii "I Know" (Wiem), poprosiłoby jednak najpierw o kochający dom.

W imieniu zwierząt przemawiają póki co twórcy The Shelter Pet Project (Projekt: Zwierzę ze Schroniska) w przewrotny sposób zachęcając do adoptowania kota lub psa "Find a friend who really knows you" (Znajdź przyjaciela, który naprawdę cię zna). Kreację stworzono we współpracy z amerykańską dziennikarką Natalie Morales, prowadzącą program TODAY w stacji NBC News. Morales nie tylko opowiedziała na antenie o projekcie, ale sama wzięła w nim udział. Zara, pies zdradzający w spocie tajemnice o swojej pani, został rzeczywiście adoptowany przez dziennikarkę.

The Shelter Pet Project jest rezultatem współpracy dwóch wiodących amerykańskich organizacji zajmujących się opieką nad zwierzętami – The Humane Society of the United States i Maddie’s Fund oraz The Ad Council, producenta reklam i kampanii społecznych. Celem projektu jest zmiana wizerunku schronisk dla zwierząt i uczynienie ich pierwszym miejscem, do którego udadzą się ci, którzy chcą mieć w domu zwierzaka. Więcej o akcji na stronie theshelterpetproject.org.

Małgorzata Szwarc


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I know
Czas:
2013.1.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Shelter Pet Project (The Humane Society of the United States, Maddie’s Fund, The Ad Council)
Media:
Internet
Wykonawca:
Draftfcb (Chicago)
Adresaci:
Internauci
Hasło kampani:
Find a friend who really knows you. Adopt a shelter pet today (Znajdź przyjaciela, który naprawdę cię zna. Adoptuj już dziś zwierzę ze schroniska)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek