Pies rozgryzie jak najlepszy kumpel
Uważają się za "ranne ptaszki", śpiewają pod prysznicem, a nawet podjadają z podłogi. Zwierzę dowiaduje się paru ciekawych rzeczy o ludziach, podglądając ich na co dzień. Gdyby jeszcze mogło mówić, tak jak pies w spocie kampanii "I Know" (Wiem), poprosiłoby jednak najpierw o kochający dom.
W imieniu zwierząt przemawiają póki co twórcy The Shelter Pet Project (Projekt: Zwierzę ze Schroniska) w przewrotny sposób zachęcając do adoptowania kota lub psa "Find a friend who really knows you" (Znajdź przyjaciela, który naprawdę cię zna). Kreację stworzono we współpracy z amerykańską dziennikarką Natalie Morales, prowadzącą program TODAY w stacji NBC News. Morales nie tylko opowiedziała na antenie o projekcie, ale sama wzięła w nim udział. Zara, pies zdradzający w spocie tajemnice o swojej pani, został rzeczywiście adoptowany przez dziennikarkę.
The Shelter Pet Project jest rezultatem współpracy dwóch wiodących amerykańskich organizacji zajmujących się opieką nad zwierzętami – The Humane Society of the United States i Maddie’s Fund oraz The Ad Council, producenta reklam i kampanii społecznych. Celem projektu jest zmiana wizerunku schronisk dla zwierząt i uczynienie ich pierwszym miejscem, do którego udadzą się ci, którzy chcą mieć w domu zwierzaka. Więcej o akcji na stronie theshelterpetproject.org.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń