Nie tylko bohaterowie oper mydlanych czasami dowiadują się, że są adoptowani. Na antypodach spotyka to także czworonogi. Australijska organizacja wykorzystuje filmowe schematy, by zachęcić do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami.
Twórcy kampanii w przewrotny sposób wykorzystali schemat znany z amerykańskich filmów, gdzie poważne rozmowy rodziców z dorastającymi dziećmi zaczynają się od słów: "Musimy ci coś powiedzieć". Pomysł ten wyjątkowo spodobał się internautom, którzy w komentarzach piszą, że to jedna z najlepszych australijskich reklam od lat.
Kampanię pilotuje australijska organizacja Pet Rescue, która zajmuje się promocją adopcji zwierząt. Jak piszą organizatorzy akcji na swojej stronie internetowej, aż 40% psów i 70% kotów, którym nie udało się znaleźć domu, czeka śmierć. Kampania, której hasło brzmi "Who says you can’t choose your family?" (Kto powiedział, że nie możesz wybrać swojej rodziny?) ma na celu zachęcić Australijczyków do adoptowania – realnie bądź wirtualnie – zwierząt.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki