Nie tylko bohaterowie oper mydlanych czasami dowiadują się, że są adoptowani. Na antypodach spotyka to także czworonogi. Australijska organizacja wykorzystuje filmowe schematy, by zachęcić do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami.
Twórcy kampanii w przewrotny sposób wykorzystali schemat znany z amerykańskich filmów, gdzie poważne rozmowy rodziców z dorastającymi dziećmi zaczynają się od słów: "Musimy ci coś powiedzieć". Pomysł ten wyjątkowo spodobał się internautom, którzy w komentarzach piszą, że to jedna z najlepszych australijskich reklam od lat.
Kampanię pilotuje australijska organizacja Pet Rescue, która zajmuje się promocją adopcji zwierząt. Jak piszą organizatorzy akcji na swojej stronie internetowej, aż 40% psów i 70% kotów, którym nie udało się znaleźć domu, czeka śmierć. Kampania, której hasło brzmi "Who says you can’t choose your family?" (Kto powiedział, że nie możesz wybrać swojej rodziny?) ma na celu zachęcić Australijczyków do adoptowania – realnie bądź wirtualnie – zwierząt.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty