Nie tylko bohaterowie oper mydlanych czasami dowiadują się, że są adoptowani. Na antypodach spotyka to także czworonogi. Australijska organizacja wykorzystuje filmowe schematy, by zachęcić do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami.
Twórcy kampanii w przewrotny sposób wykorzystali schemat znany z amerykańskich filmów, gdzie poważne rozmowy rodziców z dorastającymi dziećmi zaczynają się od słów: "Musimy ci coś powiedzieć". Pomysł ten wyjątkowo spodobał się internautom, którzy w komentarzach piszą, że to jedna z najlepszych australijskich reklam od lat.
Kampanię pilotuje australijska organizacja Pet Rescue, która zajmuje się promocją adopcji zwierząt. Jak piszą organizatorzy akcji na swojej stronie internetowej, aż 40% psów i 70% kotów, którym nie udało się znaleźć domu, czeka śmierć. Kampania, której hasło brzmi "Who says you can’t choose your family?" (Kto powiedział, że nie możesz wybrać swojej rodziny?) ma na celu zachęcić Australijczyków do adoptowania – realnie bądź wirtualnie – zwierząt.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem