Piersi w pracy
Trudno o tej kampanii powiedzieć zbyt wiele pozytywnych rzeczy. Kanadyjska organizacja Rethink Breast Cancer poprzez dwa spoty reklamowe kierowane do osób dorosłych, informuje o dobroczynnych t-shirtach, ze sprzedaży których dochód zostanie przeznaczony na walkę z rakiem piersi.
Temat ważny, a i zbiórka funduszy w firmach i przedsiębiorstwach nie jest oczywiście złym pomysłem. Wątpliwości budzi stereotypowe, by nie powiedzieć seksistowskie, potraktowanie kobiet w obu spotach – główną rolę odgrywa tu motyw biustu, a biorąc pod uwagę, że reklamy dotyczą raka piersi, to jednak pomysł na te reklamy nie wydaje się trafiony, choć filmy są zabawne.
Kampania zachęca wszystkich pracowników do kupienia i założenia t-shirtów w Fashion Targets Friday, czyli 24 października na znak solidarności z osobami chorymi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy