logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Dziesięć kampanii z różową wstążką

Piersi na stół

Your browser does not support the video tag.
10 / 11
  

Michelle Lamont i Michele Jaret, dwie dziewczyny na co dzień pracujące w nowojorskiej agencji reklamowej 360i w dziale kreacji, podeszły do tematu mammografii w osobliwy sposób. W 2013 roku przeprowadziły internetową akcję This is mamming, która zachęcała kobiety do wykonywania i publikowania na portalach społecznościowych zdjęć z hashtagiem #mamming i piersiami położonymi na stole, murze, sklepowej ladzie, słowem tam gdzie wyobraźnia pozwala je położyć. Akcja została zrealizowana tzw. „własnym sumptem” i miała mobilizować kobiety do wykonywania badania mammograficznego, podczas którego biust umieszczany jest w takiej pozycji w aparaturze.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek