Michelle Lamont i Michele Jaret, dwie dziewczyny na co dzień pracujące w nowojorskiej agencji reklamowej 360i w dziale kreacji, podeszły do tematu mammografii w osobliwy sposób. W 2013 roku przeprowadziły internetową akcję This is mamming, która zachęcała kobiety do wykonywania i publikowania na portalach społecznościowych zdjęć z hashtagiem #mamming i piersiami położonymi na stole, murze, sklepowej ladzie, słowem tam gdzie wyobraźnia pozwala je położyć. Akcja została zrealizowana tzw. „własnym sumptem” i miała mobilizować kobiety do wykonywania badania mammograficznego, podczas którego biust umieszczany jest w takiej pozycji w aparaturze.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy