logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Piersi na stół
21.10.2013
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Piersi na stół

Your browser does not support the video tag.


Kobiety kładą piersi na stołach, sklepowych ladach, murach – każdej możliwej płaskiej powierzchni. I zachęcają inne przedstawicielki swojej płci (i nie tylko) do tej czynności, a także do zrobienia sobie zdjęcia podczas jej wykonywania, umieszczenia go na portalu Instagram i oznaczenia hashtagiem #mamming.

Akcja ma mobilizować kobiety do wykonywania badania mammograficznego, podczas którego biust umieszczany jest w takiej pozycji w aparaturze. Zainicjowały ją Michelle Lamont i Michele Jaret, na co dzień pracujące w nowojorskiej agencji reklamowej 360i w dziale kreacji. W filmie wystąpiła Erin Daniels, aktorka znana z serialu The L Word, grająca Danę Fairbanks – postać umierającą na raka piersi. Kampania wpisuje się w obchody października jako miesiąca świadomości o raku piersi.

Informacje o projekcie znajdują się na stronie www.thisismamming.com.



Nazwa kampanii:
This is mamming
Czas:
2013.10.14
Nadawca:
Michelle Lamont i Michele Jaret
Media:
Internet
Adresaci:
Kobiety, mężczyźni





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek