Piersi lepiej widać nocą
W świetle dziennym kobieta odsłania biust, nocą zaś pierś zmienia się i wygląda tak, jak byłaby widoczna podczas badania mammograficznego. Citylight chorwackiej kampanii "Mammograf widzi więcej niż oczy" zmienia się zależnie od pory dnia i nocy.
Akcja podnosząca świadomość na temat konieczności regularnego badania piersi przy odważnym wykorzystaniu przestrzeni publicznej i silnego wzrokowego oddziaływania na odbiorcę zainicjowana została przez organizację Sve za nju (Wszystko dla niej), która od lat wspiera kobiety z rakiem piersi. Skuteczność kampanii, która z założenia ma przyciągnąć uwagę głównie kobiet, polega również na dotarciu do mężczyzn, którzy w zetknięciu z prowokacyjną reklamą i hasłem jej towarzyszącym mogą uświadomić sobie wagę problemu i podjąć temat badania ze swoimi partnerkami.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem