Jak umieścić w mediach społecznościowych instruktaż badania piersi, żeby nie został po chwili usunięty ze względu na nieodpowiednie treści? Wykorzystać… męską klatkę piersiową. Damskie dłonie z różowymi paznokciami pokazują na korpusie bohatera – Henry’ego – jak poprawnie wykonać samobadanie pod kątem nowotworu. Narratorka kampanii przypomina także, że rak piersi zdarza się również u mężczyzn. Kampanię dla organizacji MACMA przygotowała agencja David z Buenos Aires. Przyznane nagrody to złoto w kategoriach Cyber, Direct oraz Promo&Activation.
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół