Marka Dove od kilku lat prowadzi kampanię pod hasłem „Prawdziwe piękno”, zachęcającą do dyskusji na temat stereotypowego postrzegania kobiecej urody i motywującą kobiety do samoakceptacji. W ramach akcji przygotowywane są m.in. filmy w formule eksperymentu społecznego.
W kolejnej odsłonie wzięli udział mężczyźni, którym pokazywano najpierw zdjęcia klasycznych piękności i proszono o ich opisanie, jednocześnie mierząc rytm uderzeń serc uczestników. Następnie zaprezentowano im zdjęcia kobiet im bliskich. Oglądający nieznane, urodziwe kobiety komplementowali ich urodę, ale gdy zobaczyli swoje córki, żony, babcie, siostry, wypowiadali się na ich temat z dużo większym zaangażowaniem, co znalazło także swoje odzwierciedlenie w biciu serca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS