logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  01.06.2011

Pięknie może być na motorze

Your browser does not support the video tag.


Drugi etap poruszającej kampanii „Embrace Life“. Dziecięca wyobraźnia nie zna granic. Dzięki niej mały człowiek potrafi zamienić zwykłe przedmioty codzinnego użytku w wymarzone atrybuty rycerza, policjanta czy – jak w przypadku kampanii „Stay a Hero, Stay Safe“ ("Pozostań bohaterem, pozostań bezpieczny") – motocyklisty. Chłopiec przy pomocy kręgli i parasola zamontowanych na rowerze, konstruuje własny motocykl. Nie zapominając o założeniu kasku i odpowiedniego ubrania, wsiada na pojazd. Niebezpiecznie wygladające nagłe światło z naprzeciwka należy do bohatera chłopca – jego taty.

Kampania została zrealizowana w maju tego roku przez Sussex Safer Roads Partnership (SSRP) przy wsparciu Ducati UK. Film przedstawiający historię chłopca marzącego o pójściu w ślady swojego ojca, wyreżyserowali wspólnie Sarah Alexander i Daniel Cox, a muzykę skomponował Siddhartha Barnhoorn.

Celem kampanii jest zmniejszenie liczby motocyklistów ginących i odnoszących poważne obrażenia na drogach hrabstwa Sussex. Według SSRP stanowią oni prawie 25% ofiar wypadków w ogóle – nieproporcjonalnie dużo, biorąc pod uwagę fakt, że tylko 5% pojazdów poruszających się po angielskich drogach to motocykle.

– Niewiele kampanii zaadresowanych jest bezpośrednio do motocyklistów. Mamy nadzieję, że „Stay a Hero“ choć w niewielkim stopniu wypełni tę lukę. Zamiast straszyć krawymi obrazami, staraliśmy się pokazać piękno jazdy motocyklem, przypominając jednocześnie o tym, dlaczego warto być bezpiecznym, wracając do domu. Mamy nadzieję, że ten przekaz uratuje wiele istnień. – tłumaczy Sarah Alexander, współtwórczyni filmu.

„Stay a Hero, Stay Safe“ to nie pierwszy efekt współpracy SSRP z Sarą Alexander i Danielem Coxem. Wspólnie zrealizowali już w ubiegłym roku znakomitą kampanię przypominająca o zapinaniu pasów bezpieczeństwa „Embrace Life“.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stay a Hero, Stay Safe
Czas:
2011.5.25 - 2011.6.30
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Sussex Safer Roads Partnership
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Sarah Alexander, Daniel Cox
Adresaci:
Motocykliści
Hasło kampani:
Stay a hero, stay safe (Pozostań bohaterem, pozostań bezpieczny)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek