Piątek. Idź do domu
Ostatnie lata okazały się wyjątkowo ciężkie – dotyczy to wszystkich aspektów naszego życia, włączając w to pracę. nabs (pisane z małej litery), kanadyjska organizacja pozarządowa wspierająca pracowników takich sektorów jak media, marketing, komunikacja czy PR, zareagowała na to w niebanalny sposób.
Ich film This Job Will Break You to niemal trzyminutowy (wyjątkowo długi, jak na standardy reklamowe) musicalowy „kawałek”, w którym rozśpiewany herbatnik namawia przepracowaną dziewczynę, by ta po prostu wyszła z pracy i wróciła do domu. Choć formuła filmu może wydawać się trochę absurdalna i całkiem zabawna, kwestie, które porusza krakers, zabawne nie są: przemęczenie, wypalenie zawodowe, problemy zdrowotne, nałogi, utrata więzi z bliskimi, etc.:
Choć kampania ma na celu przede wszystkim zachętę do znalezienia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, poniekąd stanowi również materiał promocyjny organizacji nabs. Dzięki kontaktowi z jej pracownikami, osoby, mające problemy psychiczne wywołane pracą, mogą uzyskać profesjonalną pomoc i wsparcie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa