logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Peruwiańska orkiestra świątecznej pomocy
05.06.2009
Tematy: Kampanie, Peru, Pomoc społeczna

Peruwiańska orkiestra świątecznej pomocy

Your browser does not support the video tag.


W Peru też działa "orkiestra świątecznej pomocy". Naturalistyczny, ale pełen nadziei spot, pokazujący życie szpitalne chorych dzieci, powstał z inicjatywy peruwiańskiej organizacji Ponle Corazon (Podaruj mu serce) zajmująca się pomaganiem dzieciom chorym na nowotwory. Mały chory chłopiec śpiewa piosenkę o swoich marzeniach i powoli zaczyna wygrywać z chorobą. Widać, że z choroby nowotworowej można wyjść, że dzieci na krawędzi śmierci, dzięki marzeniom i leczeniu na wysokim poziomie mogą wyzdrowieć. Film informuje o dacie kolejnej ogólnonarodowej zbiórki funduszy.

Fundacja powstała 24 lata temu jako inicjatywa uczniów w celu pomocy swoim szkolnym kolegom, którzy cierpieli na raka, a ich rodziny nie posiadały środków finansowych na leczenie. W ten sposób powstała tradycja corocznej zbiórki pieniędzy Colecta Ponle Corazon ze wsparciem wszystkich instytucji szkolnych w Peru. Zbiórka pieniędzy odbywa się każdego roku w czerwcu, na terenie całego kraju. Pieniądze przeznaczane są na drogie leki, których nie pokrywa ubezpieczenie, na protezy oraz sprzęt medyczny dla szpitali i hospicjów. Logiem organizacji jest czerwona puszka na dotacje. W 2009 roku akcja odbyła się w dniach 18- 19 czerwca.

Sfilmowane cierpienia dziecka w dość realistyczny sposób niewątpliwie działa na odbiorców; pokazane zazwyczaj w kampaniach tylko zdjęcia dzieci w chusteczkach na głowach, nie ilustrują procesu leczenia, w którym uczestniczą.
M.Jeziorowska



Nazwa kampanii:
Ponle Corazón Fé
Czas:
2009.6.1 - 2009.6.19
Nadawca:
Ponle Corazon
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Circus
Adresaci:
Ogół społeczeństwa peruwiańskiego
Hasło kampani:
Colecta anual 18 y 19 de junio Ponle Corazon





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek