W Peru też działa "orkiestra świątecznej pomocy". Naturalistyczny, ale pełen nadziei spot, pokazujący życie szpitalne chorych dzieci, powstał z inicjatywy peruwiańskiej organizacji Ponle Corazon (Podaruj mu serce) zajmująca się pomaganiem dzieciom chorym na nowotwory. Mały chory chłopiec śpiewa piosenkę o swoich marzeniach i powoli zaczyna wygrywać z chorobą. Widać, że z choroby nowotworowej można wyjść, że dzieci na krawędzi śmierci, dzięki marzeniom i leczeniu na wysokim poziomie mogą wyzdrowieć. Film informuje o dacie kolejnej ogólnonarodowej zbiórki funduszy.
Fundacja powstała 24 lata temu jako inicjatywa uczniów w celu pomocy swoim szkolnym kolegom, którzy cierpieli na raka, a ich rodziny nie posiadały środków finansowych na leczenie. W ten sposób powstała tradycja corocznej zbiórki pieniędzy Colecta Ponle Corazon ze wsparciem wszystkich instytucji szkolnych w Peru. Zbiórka pieniędzy odbywa się każdego roku w czerwcu, na terenie całego kraju. Pieniądze przeznaczane są na drogie leki, których nie pokrywa ubezpieczenie, na protezy oraz sprzęt medyczny dla szpitali i hospicjów. Logiem organizacji jest czerwona puszka na dotacje. W 2009 roku akcja odbyła się w dniach 18- 19 czerwca.
Sfilmowane cierpienia dziecka w dość realistyczny sposób niewątpliwie działa na odbiorców; pokazane zazwyczaj w kampaniach tylko zdjęcia dzieci w chusteczkach na głowach, nie ilustrują procesu leczenia, w którym uczestniczą.
M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food