Peruka zamiast kapelusza
Francuska organizacja Tribu Cancer (Plemię Rak) stworzyła jesienią 2008 roku we współpracy z agencją Draft FCB kampanię wizerunkową, zwracającą się z prośbą o wsparcie finansowe. W ramach kampanii powstał spot reklamowy, który nawiązuje do estetyki reklam kosmetyków, pokazujących piękno i subtelność. Według organizacji, film reklamowy ma poruszyć, ale nie zszokować odbiorców.
Kobieta w reklamie prezentowana jest najpierw kadrami, a gdy widać już jej cała sylwetką sięga ręką do głowy, dotyka włosów i ściąga perukę kręconych włosów. Wykonuje gest, jak uliczni artyści, którzy po występie zbierają pieniądze do kapelusza. Pojawia się hasło: „Les malades des cancer ont besoin de vos dons.” (Chorzy na raka potrzebują waszych datków).
M. Kryńska
Nazwa kampanii:
Les malades de cancer ont besoin de vos dons
Czas:
2008.10.17 - 2008.10.31
Nadawca:
Tribu Cancer
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Draft FCB
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Les malades des cancer ont besoin de vos dons. L’association Tribu Cancer améliore la qualité de vie des personnes atteintes d’un cancer en rompant leur isolement et en les aidant à réaliser un projet. (Chorzy na raka potrzebują waszych datków. Organizacja Tribu Cancer poprawia jakość życia osób chorych na raka, wyzwalając ich z izolacji i pomagając w codziennym życiu).
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem