logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Peruka zamiast kapelusza
20.10.2008
Tematy: Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Peruka zamiast kapelusza

Your browser does not support the video tag.


Francuska organizacja Tribu Cancer (Plemię Rak) stworzyła jesienią 2008 roku we współpracy z agencją Draft FCB kampanię wizerunkową, zwracającą się z prośbą o wsparcie finansowe. W ramach kampanii powstał spot reklamowy, który nawiązuje do estetyki reklam kosmetyków, pokazujących piękno i subtelność. Według organizacji, film reklamowy ma poruszyć, ale nie zszokować odbiorców.

Kobieta w reklamie prezentowana jest najpierw kadrami, a gdy widać już jej cała sylwetką sięga ręką do głowy, dotyka włosów i ściąga perukę kręconych włosów. Wykonuje gest, jak uliczni artyści, którzy po występie zbierają pieniądze do kapelusza. Pojawia się hasło: „Les malades des cancer ont besoin de vos dons.” (Chorzy na raka potrzebują waszych datków).
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Les malades de cancer ont besoin de vos dons
Czas:
2008.10.17 - 2008.10.31
Nadawca:
Tribu Cancer
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Draft FCB
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Les malades des cancer ont besoin de vos dons. L’association Tribu Cancer améliore la qualité de vie des personnes atteintes d’un cancer en rompant leur isolement et en les aidant à réaliser un projet. (Chorzy na raka potrzebują waszych datków. Organizacja Tribu Cancer poprawia jakość życia osób chorych na raka, wyzwalając ich z izolacji i pomagając w codziennym życiu).





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek