„Jeżeli na tych obrazkach widzisz zwierzęta, to znaczy, że za czymś tęsknisz.” Kampania włoskiego oddziału WWF (World Wild Fund), bazująca na idei „głodnemu chleb na myśli”, ma uświadomić odbiorcom, jak duży dystans dzieli współczesną cywilizację i świat natury. Seria plakatów przygotowanych przez agencję Y&R przedstawia kombinacje przedmiotów codziennego użytku, narzędzi i konstrukcji budowlanych, w zaskakujący sposób przypominające gatunki zwierząt zagrożone wyginięciem.
Ten prosty sposób komunikacji jest wyzwaniem dla wyobraźni widzów, prowokuje do skupienia wzroku na reklamach i poszukiwania ukrytych znaczeń. Impulsem do dodatkowej refleksji jest towarzyszące kreacjom hasło: „If sou see an animal, you’re missing something. Help WWF save endangered species before you miss them forever.” („Jeżeli widzisz tu zwierzę, to za czymś tęsknisz. Pomóż WWF ratować zagrożone gatunki, zanim zatęsknisz za nimi na zawsze.”)
T. Karwat-Seko
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
25.04.2022
Niemy krzyk
-
21.04.2022
Z tylnego siedzenia