logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pelikan z torby, pies na płaszczu, wąż z rękawa
09.03.2011
Tematy: Kreacje / printy

Pelikan z torby, pies na płaszczu, wąż z rękawa



„Jeżeli na tych obrazkach widzisz zwierzęta, to znaczy, że za czymś tęsknisz.” Kampania włoskiego oddziału WWF (World Wild Fund), bazująca na idei „głodnemu chleb na myśli”, ma uświadomić odbiorcom, jak duży dystans dzieli współczesną cywilizację i świat natury. Seria plakatów przygotowanych przez agencję Y&R przedstawia kombinacje przedmiotów codziennego użytku, narzędzi i konstrukcji budowlanych, w zaskakujący sposób przypominające gatunki zwierząt zagrożone wyginięciem.

Ten prosty sposób komunikacji jest wyzwaniem dla wyobraźni widzów, prowokuje do skupienia wzroku na reklamach i poszukiwania ukrytych znaczeń. Impulsem do dodatkowej refleksji jest towarzyszące kreacjom hasło: „If sou see an animal, you’re missing something. Help WWF save endangered species before you miss them forever.” („Jeżeli widzisz tu zwierzę, to za czymś tęsknisz. Pomóż WWF ratować zagrożone gatunki, zanim zatęsknisz za nimi na zawsze.”)
T. Karwat-Seko








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek