────── 20.08.2014
Pełen tornister to szczęśliwy tornister
Brak zeszytu i innych podstawowych przyborów szkolnych jest przykrą dla dziecka konsekwencją problemów finasowych rodziców. W sierpniu Fundacja Caritas rozpoczęła kampanię społeczną „Wesoły Plecak”. Ma ona zachęcić odbiorców do wsparcia finansowego, które umożliwi wyposażenie plecaków szkolnych dzieci z najuboższych rodzin.
Kampanię można wesprzeć przez wysłanie SMS na numer podany w spocie promującym akcję. Za zebrane środki zostaną zakupione plecaki oraz przybory szkolne dla najbardziej potrzebujących.
Spot emitowany jest na ekranach w komunikacji miejskiej Szczecina, Warszawy, Krakowa, Białegostoku, Torunia i Zielonej Góry. Po raz trzeci zakupem mediów oraz przeprowadzeniem kampanii dla Fundacji zajmuje się Biuro Reklamy BE Media.
Nazwa kampanii:
Wesoły plecak
Czas:
2014.8.18
Kraje:
Polska
Nadawca:
Caritas
Media:
Ekrany w komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Biuro Reklamy BE Media
Adresaci:
Osoby dorosłe
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity