Bukiet czerwonych róż, opcjonalnie balonik z napisem "kocham Cię", roztapia serce niewiasty i mąci jej umysł. Prezent-przynęta ma za zadanie uśpić czujność przyszłej ofiary damskiego boksera.
Plakaty autorstwa agencji Nölck Red América charakteryzuje intrygująca dwoistość i niejednoznaczność. Pąsowe kwiaty i wdzięczny balonik posiadają pozytywne konotacje symboliczne, jednak estetyka trzymających je dłoni jak również całego tła plakatowego jest bardzo mroczna. Kontrast ten budzi niepokój spotęgowany dodatkowo przez hasło: "Lo viste? Hay muchas que no lo ven. Reconoce los seńales de violencia a tiempo" (Zauważyłaś/eś to? Bardzo wiele kobiet nie widzi. Rozpoznaj sygnały świadczące o przemocy na czas).
Kampania powstała na zlecenie Defensoria del Pueblo Panama (Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich Republiki Panamskiej) aby uwrażliwić odbiorców na subtelne sygnały mogące świadczyć o tym, że mają oni do czynienia z przemocą.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki