logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  06.03.2012

Peep Show z chłopcem w roli głównej



Małego chłopca podglądają mężczyźni. Surfuje po internecie, ale obserwowany jest z każdej strony, choć nie zdaje sobie z tego sprawy.

Hiszpańska fundacja Alia2 przygotowała kampanię „Peep Show” (Pokaz erotyczny), która zwraca uwagę na kwestię bezpieczeństwa nieletnich w cyberprzestrzeni. Na plakacie widać kilkuletniego chłopca, znajdującego się w dziwnym, owalnym pokoju. Ślepo wpatrzone w ekran monitora dziecko nie zwraca uwagi na znajdujące się wokół zabawki czy książki. Nie dostrzega też, że jego pokój przypomina scenę – wokół znajdują się zaciemnione kabiny, w których zza szyb obserwują go panowie w średnim wieku…

Tytuł i kreacja kampanii nawiązują jednoznacznie do specyficznego rodzaju przedstawień, podczas których widzowie są anonimowi. Występy te mają najczęściej charakter erotyczny i odbywają się na obrotowej scenie, której konstrukcja przypomina tę z plakatu kampanii hiszpańskiej fundacji. Hasło „If your kids surf the net alone, they may not be” (Jeśli twoje dzieci same surfują po internecie, być może wcale nie są tam same) wskazuje jednak na istotną różnicę między oboma przypadkami – bohater opisywanej kreacji nie domyśla się, że jest obserwowany.

Fundacja Alia2 stara się zapobiegać próbom uwodzenia i wykorzystywania seksualnego nieletnich za pośrednictwem internetu. W celu zwalczania tego rodzaju niebezpieczeństw Aila2 współpracuje z innymi instytucjami publicznymi i uczy rodziców oraz dzieci jak odpowiedzialnie korzystać z nowych technologii.
Jacek Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Peep Show
Czas:
2012.3.1 - 2012.3.16
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Fundación Alia2
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
TBWA (Madrid)
Adresaci:
Osoby dorosłe, rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
If your kids surf the net alone, they may not be (Jeśli twoje dzieci same surfują po internecie, być może wcale nie są tam same); Fundación alia2. For the protection of minors in cyberspace (Fundación alia2. Dla ochrony nieletnich w cyberprzestrzeni)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek