logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Pedał to jest część od roweru”
06.06.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Walka z wykluczeniem społecznym

„Pedał to jest część od roweru”

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Powiedziałem, że jestem gejem. Pedał to jest część od roweru"; "Dowiedziałam się, że byłby to wstyd dla całej rodziny, więc dałam sobie z tym spokój", "Każdy kolejny coming out był łatwiejszy", "W większości były to reakcje typu 'aha’ 'co ty nie powiesz’, ale były też reakcje 'spoko, ja też!’" – o swoich doświadczeniach opowiadają młodzi ludzie ze środowiska LGBT.

17 maja wystartowała akcja społeczna ’Spoko, ja też!’, przygotowana i zrealizowana przez Kampanię Przeciw Homofobii, będąca odpowiedzią na przemoc i dyskryminację, której doświadcza młodzież LGBT. MTV Polska, partner strategiczny akcji, co tydzień emituje kolejny film kampanii.

Polski oddział MTV prowadził także krajową edycję międzynarodowego projektu "It gets better" ("Będzie lepiej"), wspierającą młodych ludzi doświadczających dyskryminacji z powodu swojej orientacji.



Nazwa kampanii:
Spoko, ja też!
Czas:
2013.5.17 - 2013.6.10
Nadawca:
Kampania Przeciw Homofobii
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Kampania Przeciw Homofobii
Adresaci:
Młodzież LGBT, jej otoczenie społeczne





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek