logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Paznokcie nosorożca
30.07.2013
Tematy: Kampanie, Wietnam, Ekologia i środowisko

Paznokcie nosorożca



Nosorożce zamiast rogów mają ludzkie dłonie i stopy. Róg jest zbudowany w dużej mierze z keratyny, białka będącego również składnikiem ludzkich paznokci i włosów, co przedstawia hasło: „Rhino horn is made of exactly the same stuff as human toenails, still want some?” („Róg nosorożca jest zrobiony dokładnie z tego samego, co ludzkie paznokcie, mimo tego chcesz trochę?”)

Kampania nadana przez WWF Greater Mekong ma zachęcać obywateli wietnamskich do zaprzestania kupowania oraz spożywania rogów nosorożców, które figurują w tamtejszej medycynie ludowej jako lek na wiele chorób oraz niezawodny środek na kaca czy afrodyzjak. Zapotrzebowanie na rogi, które generują głównie nowobogaccy Wietnamczycy, sprawia, że cena za kilogram wynosi około 100 tysięcy dolarów (są warte więcej niż ich waga w złocie). Setki nosorożców są okaleczane przez kłusowników w Południowej Afryce z powodu rosnącego zapotrzebowania Azjatów na „cudowny lek”.

Plakaty stworzone przez agencję Ogilvy & Mather Vietnam zostały udostępnione w gazetach, miejscach publicznych oraz na Facebooku.

Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
Toenails, Fingertails
Czas:
2013.3.26 - 2013.4.26
Nadawca:
WWF Greater Mekong
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather Vietnam
Adresaci:
Zwolennicy medycyny alternatywnej, kupujący rogi nosorożców
Hasło kampani:
Rhino horn is made of exactly the same stuff as human toenails, still want some? („Róg nosorożca jest zrobiony dokładnie z tego samego, co ludzkie paznokcie, mimo tego chcesz trochę?”)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek