Tę kampanię szczególnie polecamy W tematyce bezpieczeństwa drogowego trudno o piękno i subtelność, o magii czy miłości nie wspominając, a jednak można je pokazać i robi to w fantastycznym stylu brytyjska kampania "Embrace Life", którą pod koniec stycznia zainaugurowała Rada ds. Bezpieczeństwa Drogowego Hrabstwa Sussex po niemal rocznych przygotowaniach. Przypomina ona o konieczności zapinania pasów bezpieczeństwa w trakcie jazdy samochodem (to duży problem w całej Wielkiej Brytanii, mimo licznie tworzonych kampanii drogowych) stawiając na argumentacje pozytywną, opartą o emocje i więzi rodzinne.
Szczególnie ważnymi odbiorcami, poza kierowcami, są dla nadawcy dzieci, dlatego zadbano o to, by film mógł być bez żadnych przeszkód przez nie oglądany oraz emigranci i tymczasowi mieszkańcy Wielkiej Brytanii, którym język angielski może sprawiać trudności – stąd decyzja o ponadnarodowej formie reklamy i zrezygnowaniu z dialogów.
Ten poruszający film, wyreżyserowany przez Daniela Coxa, to dowód na to, że wbrew powszechnej opinii, nie trzeba szokować i epatować krwią by dotrzeć do odbiorcy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem