logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pasażer z peleryną
06.04.2011
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Pasażer z peleryną



We wnętrzu zwykłego miejskiego autobusu wzrok przykuwa zawieszona na oparciu jednego z siedzeń granatowa peleryna – klasyczny atrybut bohatera o nadprzyrodzonych mocach. Każdy kto usiądzie na tym siedzeniu wygląda jak bohater: „Are you an environmental Hero? apply at earthday.ca/hometown." ("Czy jesteś środowiskowym bohaterem? Zgłoś się na earthday.ca/hometown").

Kampanię ambientową Earth Day Canada zorganizowano z okazji Dnia Ziemi. Jej adresatami są lokalni bohaterowie – działacze dbający o otoczenie w swojej najbliższej okolicy: mieście, miasteczku czy wsi. Konkretne aktywności można było zgłaszać do konkursu na najciekawszą inicjatywę, w trzech kategoriach: indywidualnie, grupowo oraz jako „ drobny biznes”. Główną nagrodą jest 10.000 dolarów.

Twórcy kampanii wpisali się w działania proekologiczne, używając do malowania peleryn łatwo zmywalnych i przyjaznych środowisku farb.   
M. Idziak



Nazwa kampanii:
Bus cape
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.22
Nadawca:
Earth Day Canad
Media:
Ambient
Wykonawca:
DDB (Toronto)
Adresaci:
Mieszkańcy Toronto, aktywiści ekologiczni
Hasło kampani:
Are you an environmental hero?





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek