Pary na murach
W ciągu kilku dni mury znanych miejsc zapełniły się sylwetkami kochających się par. Tak w 2003 roku organizacja Sida Info Service prowadziła w kilku francuskich miastach kampanię z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS, której celem było przełamanie obojętności względem epidemii AIDS. Agencja Fullsix wykorzystała do tego przestrzeń miejską i graffiti, co w ówcześnie było rozwiązaniem nowatorskim.
Sylwetki, które pojawiły się na murach utrzymane były w konwencji kryminalnej – były jedynie konturami postaci, identycznymi jak obrysy ciał zaznaczane w miejscach zbrodni. Zaletą tego rozwiązania formalnego było to, że kampania nie odwoływała się ani do wieku, ani do koloru skóry czy też płci.
1 grudnia, sfotografowane przez Kate Berry "obiekty" kampanijne, pojawiły się w prasie i na ulotkach oraz na plakatach. W internecie kampania obecna była w postaci bannerów z wizerunkami sylwetek opatrzonych pytaniem "Les avez-vous vus?" (Widzieliście ich?).
M. Kryńska
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!