W ciągu kilku dni mury znanych miejsc zapełniły się sylwetkami kochających się par. Tak w 2003 roku organizacja Sida Info Service prowadziła w kilku francuskich miastach kampanię z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS, której celem było przełamanie obojętności względem epidemii AIDS. Agencja Fullsix wykorzystała do tego przestrzeń miejską i graffiti, co w ówcześnie było rozwiązaniem nowatorskim.
Sylwetki, które pojawiły się na murach utrzymane były w konwencji kryminalnej – były jedynie konturami postaci, identycznymi jak obrysy ciał zaznaczane w miejscach zbrodni. Zaletą tego rozwiązania formalnego było to, że kampania nie odwoływała się ani do wieku, ani do koloru skóry czy też płci.
1 grudnia, sfotografowane przez Kate Berry "obiekty" kampanijne, pojawiły się w prasie i na ulotkach oraz na plakatach. W internecie kampania obecna była w postaci bannerów z wizerunkami sylwetek opatrzonych pytaniem "Les avez-vous vus?" (Widzieliście ich?).
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy