logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Parada Prawdziwej Równości
05.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Parada Prawdziwej Równości



Parada Równości uważana jest za jedną z najbardziej inkluzywnych imprez masowych. Co roku gromadzi miliony ludzi na całym świecie, świętujących swoją odrębność i różnorodność. Ze wspólnych obchodów wykluczona jest tylko jedna mniejszość – seniorzy. Wielokilometrowe trasy, tłumy, upał i hałas sprawiają, że dla starszych osób Parada Równości jest wydarzeniem po prostu niedostępnym.

Sytuację tę postanowiła zmienić firma Misterb&b – największa na świecie platforma, stanowiąca bazę kwater przyjaznych środowiskom LGBT+. Wspólnie z francuską organizacją non-profit Les Audacieuses et les Audacieux, która wspiera seniorów ze środowisk LGTBQ, zorganizowały kampanię społeczną Silver Pride. W ramach inicjatywy zarezerwowano apartamenty znajdujące się „na trasie” paryskiej Parady Równości, których okna wychodziły bezpośrednio na trasę marszu. Zadbano o to, by były przyjazne dla osób starszych, tj. znajdowały się na niższych kondygnacjach bądź miały windy, a wewnątrz znajdowała się klimatyzacja. W końcu zaś dostarczono do nich wygodne fotele, kanapy, posiłki i napoje. Po czym zaproszono kilkudziesięciu seniorów ze środowisk LGBT+ by w komfortowych warunkach mogli uczestniczyć we wspólnym święcie:

https://video.adsoftheworld.com/882yug1abl6pwwqp6d3jk2kwo785.mp4

By biorący udział w inicjatywie byli lepiej zauważalni na balkonach i w oknach, flaga środowisk LGBT+ została przeprojektowana – dodano do niej nowy, srebrny pas symbolizujący seniorów i równocześnie oddający hołd ich walce o wolność i równouprawnienie:

NGO seniorzy LGBT Parada Równości walka z wykluczeniem społecznym Równouprawnienie i tolerancja Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji LGBTQIA+ Francja osoby starsze integrated emeryci


Nazwa kampanii:
Silver Pride
Czas:
2023.6
Nadawca:
Misterb&b, Les Audacieuses et les Audacieux
Media:
integrated
Wykonawca:
BETC Paris, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek