logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Para do życia”, czyli mężczyźni mają głos
15.12.2010
Tematy: Wydarzenia

„Para do życia”, czyli mężczyźni mają głos



W ramach cyklu spotkań „Kinoterapia. Spotkania między kadrami.” podczas ostatniego pokazu filmowego w cyklu „Związki”, główne role zagrają mężczyźni.

18 grudnia, o godz. 15:00, KINO.LAB w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbędzie się pokaz fińskiego filmu „Para do życia” w reżyserii Joonasa Berghalla i Mika Kotakainenena. Film – uznany za najlepszy dokument Planete Doc Review 2010, to zapis wypowiedzi mężczyzn, dla których niezwykle popularna w Finlandii sauna, staje się konfesjonałem – miejscem, gdzie mogą wyrazić swoje emocje, opowiedzieć najbardziej intymne historie. Absolutny brak tabu (także dotyczący nagiego ciała), umiejętność oczyszczającego płaczu, bezwzględność w analizie własnych emocji, ujmująca czułość, z jaką opowiadają o najbliższych – wszystko to odsłania inną twarz mężczyzn.

Gościem specjalnym spotkania będzie Zbigniew Miłuński – filozof, psychoterapeuta, trener i konsultant. Na co dzień prowadzi autorskie warsztaty rozwoju osobistego dla mężczyzn. Wydarzenie wzbogacają wywiady opublikowane na stronie www.kinoterapia.pl.

Kinoterapia. Spotkania między kadrami to projekt Fundacji Generator oraz Tria Kobiet Niezależnych. Fundacja stosuje film w rozwoju osobistym i edukacji, rozwijając konieczne do tego narzędzia i wiedzę; bada źródła i oddziaływanie kina, promuje wartościowe projekty artystyczne, wskazując na twórcze sposoby odbioru sztuki filmowej. Filmowe cykle projektu to realizowane co kilka tygodni, w warszawskim KINO.LAB, pokazy starannie wyselekcjonowanych filmów, wzbogacone dyskusjami z psychologami, terapeutami i ludźmi filmu. Każdy pokaz dopełniają autorskie warsztaty rozwoju osobistego. „Seanse bez popcornu” mają na celu głębszą refleksję nad kinem w opozycji do pospiesznego i pobieżnego kontaktu z filmem.

Projekt Kinoterapia. Spotkania między kadrami realizowany jest przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz British Council. Partnerami projektu są KINO.LAB, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i Fundacja Komunikacji Społecznej a patronami medialnymi magazyn Charaktery, TVP Kultura, Filmweb oraz kampaniespołeczne.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek