Seria trzech layoutów na wzór tryptyku to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski. Całość obchodów odbywa się pod hasłem „Papież wolności”. Przy tworzeniu kreacji wykorzystano archiwalne zdjęcia PAP-u z czerwca 1979 roku oraz barwy narodowe w powielaczowej stylistyce, charakterystycznej dla tamtego okresu. Głównym przekazem organizatora kampanii – Centrum Myśli Jana Pawła II – jest inicjacja procesu odzyskania swobód osobistych i obywatelskich.
Nazwa kampanii:
Papież Wolności
Czas:
2009.5.16 - 2009.6.15
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Outdoor, prasa, POS
Wykonawca:
Dobra Nasza
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Papież Wolności Myśli; Papież Wolności Czynu; Papież Wolności Słowa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie