logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.08.2012

Papieros, który się rozwija



Na ścianie wisi ogromny papieros z informacją: „This is the 1st step of lung cancer” (To pierwszy krok na drodze do raka płuc). Jeżeli zaintrygowany przechodzień zdecyduje się rozwinąć ten nietypowy “list”, otrzyma ciąg dalszy informacji: „And tuberculosis, chronic bronchitis, high blood pressure, heart attack, cardiopulmonary failure, pneumonia, diabetes and over 80 diseases. Be smart. Stop smoke today” (Oraz gruźlicy, przewlekłego zapalenia oskrzeli, nadciśnienia tętniczego, zawału serca, niewydolności krążeniowej, zapalenia płuc, cukrzycy i ponad 80 innych chorób. Bądź mądry. Rzuć palenie już dziś).

Interaktywna reklama uliczna powstała na zlecenie Secretaria de Saúde de Pernambuco – organizacji zaniepokojonej wysokim, bo 18 procentowym, odsetkiem osób palących tytoń wśród Brazylijczyków. Wykonane przez agencję Blackninja plakaty „roll-up” mają zaalarmować nałogowych palaczy.
Justyna Wdowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
This is the 1st step of lung cancer
Czas:
2012.8.1
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Secretaria de Saúde de Pernambuco
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Blackninja
Adresaci:
Osoby palące papierosy
Hasło kampani:
This is the 1st step of lung cancer (To pierwszy krok na drodze do raka płuc);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek