Jest ich trzech, a cała trójka bardzo lubi posty pisane przez dzieci. Podnieśli kciuki, ale tak sprytnie, by zasłaniały ich twarze, ale owłosiona klatka piersiowa, prowokacyjnie rozpięty szlafrok i kawałek brody zdradzają, że oni nie są już dziećmi.
Zdjęcia trzech mężczyzn oraz hasło „Do your children really know who likes their posts?” (Czy Twoje dzieci naprawdę wiedzą kto lubi ich posty?) składają się na kreację autorstwa paryskiej agencji Harezie, przygotowaną na zlecenie francuskiego oddziału organizacji Innocence en danger. Kampania „Who like their posts?” („Kto lubi ich posty?”) w swojej kreatywnej koncepcji przypomina polską kampanię „Nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie”, która została zrealizowana w 2004 roku przez VA Strategic Communications na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje.
Cel obydwu kampanii również jest podobny. Nadawcom zależy na podniesieniu świadomości rodziców na temat zagrożeń jakie czyhają na ich dzieci w sieci, a tym samym uwrażliwienie na problem pedofilii i uwodzenia małoletnich przez internet.
Innocence en danger to międzynarodowe stowarzyszenie, założone w 1999 roku, aktualnie działająca na terenie 29 krajów, którego misją jest przeciwdziałanie przemocy seksualnej wobec dzieci, rozpowszechnianiu pornografii dziecięcej i pedofilii. Stowarzyszenie skupia specjalistów z różnych dziedzin, którzy stale monitorują internet i prowadzą szeroko zakrojoną edukację.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku