logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Panowie lubią dzieci
06.05.2012
Tematy: Kreacje / printy

Panowie lubią dzieci



Jest ich trzech, a cała trójka bardzo lubi posty pisane przez dzieci. Podnieśli kciuki, ale tak sprytnie, by zasłaniały ich twarze, ale owłosiona klatka piersiowa, prowokacyjnie rozpięty szlafrok i kawałek brody zdradzają, że oni nie są już dziećmi.

Zdjęcia trzech mężczyzn oraz hasło „Do your children really know who likes their posts?” (Czy Twoje dzieci naprawdę wiedzą kto lubi ich posty?) składają się na kreację autorstwa paryskiej agencji Harezie, przygotowaną na zlecenie francuskiego oddziału organizacji Innocence en danger. Kampania „Who like their posts?” („Kto lubi ich posty?”) w swojej kreatywnej koncepcji przypomina polską kampanię „Nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie”, która została zrealizowana w 2004 roku przez VA Strategic Communications na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje.

Cel obydwu kampanii również jest podobny. Nadawcom zależy na podniesieniu świadomości rodziców na temat zagrożeń jakie czyhają na ich dzieci w sieci, a tym samym uwrażliwienie na problem pedofilii i uwodzenia małoletnich przez internet.

Innocence en danger to międzynarodowe stowarzyszenie, założone w 1999 roku, aktualnie działająca na terenie 29 krajów, którego misją jest przeciwdziałanie przemocy seksualnej wobec dzieci, rozpowszechnianiu pornografii dziecięcej i pedofilii. Stowarzyszenie skupia specjalistów z różnych dziedzin, którzy stale monitorują internet i prowadzą szeroko zakrojoną edukację.
Natalia Ożegalska








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek