Pancernika Gustawa, bohatera kampanii społecznej Klub Pancernika Klika w Fotelikach, do tej pory można było spotkać głównie podczas policyjnych kontroli drogowych. Po spotach telewizyjnych i radiowych oraz kontrolach sprawdzających, czy dzieci są prawidłowo przewożone w fotelikach, zwierzak odwiedza miejsca, gdzie może bezpośrednio spotkać się z dziećmi, rodzicami oraz opiekunami.
23 sierpnia piosenkarka Paulina Przybysz, matka dwójki dzieci, przed koncertem na Skwerze Hoovera udzieliła poparcia dla prowadzonej akcji. Kolejnego dnia pancernika można było zobaczyć w warszawskim Multikinie przy okazji cyklicznych spotkań dla najmłodszych realizowanych pod hasłem Poranki dla dzieci. Bohater kampanii poprzez zabawę uczył najmłodszych podstawowych zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Najaktywniejszym dzieciom w nagrodę wręczał maskotki, a rodzicom ulotki informacyjne przypominające o prawidłowym przewożeniu dzieci i właściwym montowaniu fotelików.
Kolejne miejsca, które odwiedzi to m.in. przedszkola, szkoły, place zabaw, warszawskie ZOO czy Centrum Informacji Europejskiej. Bohater kampanii złoży też wizytę w Sejmie RP, by przypomnieć posłom o wadze problemu, jakim jest bezpieczeństwo dzieci w ruchu drogowym.
Obok merytorycznego wsparcia Instytutu Transportu Samochodowego (organizator), Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ośrodka Rozwoju Edukacji, przyjaciółmi Klubu Pancernika zostały gwiazdy polskiego show-businessu: Aleksandra Woźniak, Monika Mrozowska, Paulina Holtz, Paulina Przybysz oraz Conrado Moreno.
Organizatorzy zapraszają na kolejne spotkania z pancernikiem Gustawem, których zapowiedzi będzie można zobaczyć na stronach www.facebook.com/klubpancernika oraz www.klubpancernika.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025