logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pamięć odchodzi, człowiek zostaje
18.11.2008
Tematy: Kreacje / printy

Pamięć odchodzi, człowiek zostaje



Organizatorzy kampanii Verstehen Sie Alzheimer? (Czy rozumiesz Alzheimera?) przytoczyli na stronie akcji taki dowcip: Kto ma lepiej? Chory na Parkinsona czy na Alzheimera? Oczywiście, że ten z Alzheimerem, bo lepiej zapomnieć zapłacić za piwo, niż wlać je sobie za spodnie. Śmieszne? Nie bardzo.

Całoroczna kampania realizowana przez agencję Lowe GGK (prezentowane kreacje pochodzą z 2006 roku) prowadzona jest przez Ruch Alzheimera w Monachium, a także przez tamtejszy Uniwersytet. Ma prowadzić do likwidacji strachu przed chorobą i chorymi oraz wzbudzić chęci pomocy im. Tematykę choroby organizacja przybliża mieszkańcom miasta poprzez inscenizacje teatralne, wystawy, odczyty, pokazy filmów, a także msze i wieczorki parafialne.

Kampania ma też wzmocnić czujność grup zawodowych, które na co dzień mają styczność z osobami cierpiącymi na chorobę Alzheimera: kierowców autobusów, policjantów, sprzedawców, pracowników banków, urzędników. Planowane jest włączenie tej kwestii do edukacji w szkołach podstawowych.

Hasła na reklamach to kolejno: „Pamięć odchodzi, a człowiek zostaje”, „Wspaniale wyspany, a co najlepsze: znowu obudzony!”, „Niestety zapomniałem, co reklamuje to ogłoszenie”, „Lubię wszystkie swoje zdjęcia. Wszystkie, które nie są zdjęciami Rentgena”, „Starość to naturalna kolej rzeczy. Radzenie sobie z jej konsekwencjami – już nie”.
K. Figurska








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek