Strony gazet są podziurawione i podarte, przez co przekazywane przez nie wiadomości na temat ważnych wydarzeń historycznych są niepełne. Plakaty na pierwszy rzut oka wywierają wrażenie chaotycznego kolażu.
Strzępki informacji, w których trudno odnaleźć sens, to metafora tego, co dzieje się w głowach ludzi chorujących na Alzheimera. Każdy plakat zawiera daną informację na temat wydarzenia które miało miejsce 25 lat temu i skomentowane jest sugestywnym „And 25 years ago we set to work in case one day you began to remember it like this” („I właśnie 25 lat temu, zaczęliśmy swoją działalność, w razie gdybyś któregoś dnia zaczął pamiętać to wydarzenie w ten sposób”). Zdanie to skierowane jest do odbiorcy przez zleceniodawcę projektu, AFALcontigo, hiszpańską organizację wspierającą rodziny dotknięte chorobą i promującą badania jej dotyczące. Kampania nagrodzona została na Festiwalu w Cannes w kategorii Public interest.
Plakaty przygotowane zostały przez agencję McCann z Madrytu.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy