Amatorzy kurtek, toreb i butów z egzotycznych skór powinni bez trudu odnaleźć siebie na zdjęciach, przygotowanych w ramach ubiegłorocznej kampanii PETA. Wykorzystanie z pozoru nie mających z tym nic wspólnego ludzi do zilustrowania, kto również ponosi odpowiedzialność za zabijanie każdego roku milionów zwierząt, jest najmocniejszym akcentem uderzającym w świadomość odbiorcy.
Niedźwiedzie, aligatory, zebry, słonie przestaną być zabijane dopiero z chwilą gdy klienci zrozumieją, co kryje się za ich wyborami – przekazuje kampania. Siła kreacji jest ogromna ze względu na opisane wyżej zderzenie dwóch światów. Kreacja przygotowana została przez agencję Lowe z Singapuru, zachęca do podpisania petycji przeciw okrucieństwu wobec zwierząt, przygotowanej przez PETA.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju