Amatorzy kurtek, toreb i butów z egzotycznych skór powinni bez trudu odnaleźć siebie na zdjęciach, przygotowanych w ramach ubiegłorocznej kampanii PETA. Wykorzystanie z pozoru nie mających z tym nic wspólnego ludzi do zilustrowania, kto również ponosi odpowiedzialność za zabijanie każdego roku milionów zwierząt, jest najmocniejszym akcentem uderzającym w świadomość odbiorcy.
Niedźwiedzie, aligatory, zebry, słonie przestaną być zabijane dopiero z chwilą gdy klienci zrozumieją, co kryje się za ich wyborami – przekazuje kampania. Siła kreacji jest ogromna ze względu na opisane wyżej zderzenie dwóch światów. Kreacja przygotowana została przez agencję Lowe z Singapuru, zachęca do podpisania petycji przeciw okrucieństwu wobec zwierząt, przygotowanej przez PETA.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy