Zdrowa dieta powinna być podstawą u jak najmłodszych dzieci, o czym przekonuje brazylijska kampania, jednak to przede wszystkim matki powinny zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe, aby równie zdrowe nawyki miały ich dzieci i aby uchronić je przed chorobami wynikającymi z nieprawidłowego żywienia.
Kampania przygotowana przez brazylijską agencję reklamową Paim w imieniu Sociedade de Pediatria do RS skierowana jest do kobiet ciężarnych i karmiących, oraz tych, które planują mieć dzieci. Porusza problem nawyków żywieniowych tych kobiet podczas ciąży i w czasie pierwszych miesięcy rozwoju ich dzieci.
Oryginalne kreacje stworzone dla kampanii przedstawiają kobiety karmiące piersią niemowlęta, jednak piersi matek pomalowane zostały w zaskakujący sposób. Każda z kreacji przedstawia inny obraz namalowany na piersiach karmiących kobiet – odbiorca zobaczyć może hamburgera, pączka i napój gazowany umieszczone na piersi, którą karmią dziecko – daje to wrażenie, jakby niemowlęta jadły właśnie te niezdrowe dania. Na drugiej piersi widnieje hasło kampanii: „Your child is what you eat” („Twoje dziecko jest tym, co jesz”), i dalej „Yours habits in the first thousand days of gestation, can prevent your child from developing serious diseases. Learn more at sprs.com.br” („Twoje nawyki w ciągu pierwszego tysiąca dni rozwoju [dziecka], mogą uchronić twoje dziecko przed poważnymi chorobami. Dowiedz się więcej na sprs.com.br”). Zastosowana tu metafora, przedstawiająca moment karmienia piersią, pokazuje jak ważne są nawyki żywieniowe matek podczas ciąży i karmienia, ponieważ wszystko to, co one zjedzą, trafi również do żołądków ich dzieci, a prawidłowa dieta jest kluczowa w zdrowym rozwoju dziecka.
Poprzez bezpośrednie odniesienie do karmienia piersią, kampania ma szansę trafić do odbiorców, szczególnie do matek, które chcą dla swoich dzieci jak najlepiej i do kampanii podejdą emocjonalnie, co wzmocni jej przekaz.
Aleksandra Rychlicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka