Pacjent nie przedmiot
"Według połowy Polaków pacjenci są traktowani jak przedmioty. Zacznijmy leczyć po ludzku" – zwraca uwagę na prawa pacjenta i zachęca do wpłaty 1% podatku na swoją działalność Fundacja Agory.
W tym roku organizacja gromadzi fundusze na działania prowadzone pod hasłem "Leczyć po ludzku" i inne akcje społeczne Gazety Wyborczej. Zebrane pieniądze pomogą m.in. dotrzeć z przesłaniem akcji "Leczyć po ludzku" do wszystkich placówek opieki medycznej w Polsce.
Akcja organizowana przez GW oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, rozpoczęła się 30 listopada 2009 r. Od dnia startu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – czytelnicy nadesłali do "Gazety" tysiące historii i opinii dotyczących respektowania praw pacjenta w Polsce. Działania pod hasłem "Leczyć po ludzku" miały już dwie odsłony, kolejna pojawi się jeszcze w kwietniu br.
W kwietniu informacje o zbiórce prowadzonej przez Fundację Agory przekazywane są w kampanii prowadzonej w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, na citylightach AMS oraz w TVP Info, stacjach tematycznych Polsatu, At Media, TVN i TVP.
Pomysłodawcami kampanii i reżyserami spotu filmowego są Filip Jasieński i Przemek Słodkowski, zdjęcia wykonał Tomasz Siatkowski, muzykę – Igor Czerniawski (Santic). Film wyprodukował dom produkcyjny Garaż.
Działalność Fundacji Agory koncentruje się na pomocy ciężko chorym i niepełnosprawnym dzieciom, programach stypendialnych oraz finansowaniu akcji społecznych inicjowanych przez „Gazetę Wyborczą". Fundacja finansuje również wydawanie kwartalnika "Zeszyty Literackie" i Fundację Nagrody Literackiej Nike.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie