logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Owoce za śmieci
13.09.2010
Tematy: Wydarzenia

Owoce za śmieci



W piątek 17 września w godzinach 10:00-14:00 przed klubokawiarnią Warszawa Powiśle odbędzie się akcja „Recykling daje owoce”. W zamian za surowce wtórne wręczane będą „zdrowe zielone prezenty”.

Warszawiacy będą mogli zamienić np. zużyte świetlówki na gruszki, butelki plastikowe na jabłka, a makulaturę na śliwki. Organizatorzy tego wydarzenia chcą uświadomić mieszkańcom stolicy, że dbając o środowisko naturalne dbają także o swoje zdrowie. Celem imprezy jest szerzenie świadomości ekologicznej w zakresie selektywnej zbiórki odpadów i promocja idei recyklingu.

Zebrane w trakcie akcji odpady zostaną poddane recyklingowi, dzięki czemu materiały w nich zawarte ulegną powtórnemu przetworzeniu. Więcej odzyskiwanych odpadów surowcowych przeznaczonych
do recyklingu, oznacza mniej zdeponowanych odpadów na składowiskach.

Aby otrzymać 1 kg owoców należy przynieść na akcję minimum:
– 10 butelek lub słoików szklanych
– 10 butelek lub kubeczków plastikowych
– 10 puszek aluminiowych po napojach
– 10 kartonów po napojach (mleku, sokach)
– 10 zużytych baterii
– 5 kg makulatury
– 5 sztuk sprzętu elektronicznego małego (świetlówki, suszarki)
– 1 sztuka sprzętu elektronicznego dużego (telewizor, lodówka)

W organizacji akcji pomagają : Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie, Fundacja Ekorozwoju, Fundacja Sztuki Współczesnej In Situ, Biuro Ochrony Środowiska m.st. Warszawy, Europejska Platforma Recyklingu Organizacja Odzysku SA, Fundacja PlasticsEurope Polska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek