Na drutach kolorową włóczką wydziergano owoce. Pożywienie i dzianinę scalono w jedność po to by uświadomić odbiorcom, że ubóstwo wiąże się nie tylko z brakiem żywności, ale także innych, niezbędnych elementów życia codziennego.
Celem kampanii „Knittet Food” (Wydziergane Pożywienie) jest zwrócenie uwagi na konieczność dostarczania potrzebującym dzieciom nie tylko pożywienia, lecz również odzieży: „For a human living children need clothes as well as food” (Aby godnie żyć, dzieci potrzebują ubrań, tak samo jak jedzenia) – głosi hasło kampanii. Przekaz akcji ma zachęcić odbiorcę do finansowego wsparcia organizacji, która dostarczy ubrania potrzebującym.
Nadawcą kampanii jest niemiecka organizacja Kinderhilfe West Afrika (Pomoc Dzieciom Zachodniej Afryki), która zapewnia pomoc dzieciom i młodzieży z Zachodniej Afryki, poczynając od prowadzenia punktów medycznych, przez finansowanie nauki, aż po angażowanie ich w różnego rodzaju aktywności.
Kreacja kampanii jest intrygująca estetycznie, ale bliżej jej do artystycznego zdjęcia lub quizu niż obrazu, który ma moralnie i społecznie poruszyć odbiorcę.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół