Bakłażan, gruszka oraz cebula pokryte złotem zostały przedstawione na plakatach przygotowanych przez agencję Intertotal Comunicaçao, Caruaru z Brazylii. Twórcy świetnie wykorzystali symbolikę koloru, aby przedstawić warzywa i owoce jako coś bardzo cennego. Kampania organizacji Orgânicos Terra Fértil jest odpowiedzią na dane, które wskazują, że Brazylia znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów, które marnują najwięcej żywności.
Odbiorcami tej kreacji są tak naprawdę wszyscy konsumenci, ale w szczególności osoby, które marnują warzywa i owoce i je wyrzucają. Kreacja ma na celu uświadomić społeczeństwu o tym, że każdy owoc oraz warzywo jest wartościowe i nie należy ich wyrzucać, o czym przypomina hasło kampanii: „Every year, more than 10 million fruit go to waste. Take care of this fortune” („Każdego roku ponad 10 milionów owoców jest marnowane. Zadbaj o tę fortunę”)
Joanna Grams
zobacz także
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki