Bakłażan, gruszka oraz cebula pokryte złotem zostały przedstawione na plakatach przygotowanych przez agencję Intertotal Comunicaçao, Caruaru z Brazylii. Twórcy świetnie wykorzystali symbolikę koloru, aby przedstawić warzywa i owoce jako coś bardzo cennego. Kampania organizacji Orgânicos Terra Fértil jest odpowiedzią na dane, które wskazują, że Brazylia znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów, które marnują najwięcej żywności.
Odbiorcami tej kreacji są tak naprawdę wszyscy konsumenci, ale w szczególności osoby, które marnują warzywa i owoce i je wyrzucają. Kreacja ma na celu uświadomić społeczeństwu o tym, że każdy owoc oraz warzywo jest wartościowe i nie należy ich wyrzucać, o czym przypomina hasło kampanii: „Every year, more than 10 million fruit go to waste. Take care of this fortune” („Każdego roku ponad 10 milionów owoców jest marnowane. Zadbaj o tę fortunę”)
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy