Bakłażan, gruszka oraz cebula pokryte złotem zostały przedstawione na plakatach przygotowanych przez agencję Intertotal Comunicaçao, Caruaru z Brazylii. Twórcy świetnie wykorzystali symbolikę koloru, aby przedstawić warzywa i owoce jako coś bardzo cennego. Kampania organizacji Orgânicos Terra Fértil jest odpowiedzią na dane, które wskazują, że Brazylia znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów, które marnują najwięcej żywności.
Odbiorcami tej kreacji są tak naprawdę wszyscy konsumenci, ale w szczególności osoby, które marnują warzywa i owoce i je wyrzucają. Kreacja ma na celu uświadomić społeczeństwu o tym, że każdy owoc oraz warzywo jest wartościowe i nie należy ich wyrzucać, o czym przypomina hasło kampanii: „Every year, more than 10 million fruit go to waste. Take care of this fortune” („Każdego roku ponad 10 milionów owoców jest marnowane. Zadbaj o tę fortunę”)
Joanna Grams
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu