logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Owoce i warzywa na wagę złota
07.03.2016
Tematy: Kreacje / printy

Owoce i warzywa na wagę złota



Bakłażan, gruszka oraz cebula pokryte złotem zostały przedstawione na plakatach przygotowanych przez agencję Intertotal Comunicaçao, Caruaru z Brazylii. Twórcy świetnie wykorzystali symbolikę koloru, aby przedstawić warzywa i owoce jako coś bardzo cennego. Kampania organizacji Orgânicos Terra Fértil jest odpowiedzią na dane, które wskazują, że Brazylia znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów, które marnują najwięcej żywności.

Odbiorcami tej kreacji są tak naprawdę wszyscy konsumenci, ale w szczególności osoby, które marnują warzywa i owoce i je wyrzucają. Kreacja ma na celu uświadomić społeczeństwu o tym, że każdy owoc oraz warzywo jest wartościowe i nie należy ich wyrzucać, o czym przypomina hasło kampanii: „Every year, more than 10 million fruit go to waste. Take care of this fortune” („Każdego roku ponad 10 milionów owoców jest marnowane. Zadbaj o tę fortunę”)

Joanna Grams

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek