W czerwcu br. Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji „Nasz Bocian” rozpoczęło ogólnopolską kampanię społeczną „Powiedzieć i Rozmawiać”. Celem kampanii jest przełamanie społecznego milczenia wokół adopcji prenatalnej (dawstwa gamet i zarodków), wsparcie rodziców korzystających z adopcji prenatalnej, a także zachęcenie ich do otwartości wobec dzieci.
W ramach kampanii we współpracy z firmą Lemon Project powstaje cykl programów radiowo-telewizyjnych o problemach związanych z adopcją prenatalną. Filmy będą zamieszczane sukcesywnie na stronie kampanii powiedziecirozmawiac.pl. Do końca bieżącego roku odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych z udziałem pacjentów i dla pacjentów, poświęconych najważniejszym zagadnieniom adopcji prenatalnej. Logo kampanii zaprojektował pro bono Edward Lutczyn, a wykonała go, również charytatywnie, firma Con Passione.
Według organizatorów, około 33 proc. dzieci urodzonych dzięki adopcji prenatalnej wyraża chęć poznania tożsamości swojego rodzica genetycznego. 75 proc. z nich chce poznać swoje rodzeństwo przyrodnie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie