Powyginane wraki aut układają się w kształt przypominający szklankę wymyślnego napoju alkoholowego. Wrażenia dopełnia stercząca jak słomka rura wydechowa i koło zamiast cytryny.
Kojarzące się z relaksem drinki najczęściej spożywa się w miejscach, z których trzeba jeszcze wrócić do domu. A przy prowadzeniu po kilku egzotycznych napojach wyskokowych łatwo o wypadek, po którym samochód będzie nie do poznania. Alcool e auto. Cocktail letale. (Alkohol i samochód to śmiertelny koktajl) – informuje hasło kampanii.
Włoska agencja Red Cell stworzyła kampanię, która skierowana jest do kierowców i ma walczyć z prowadzeniem pod wpływem alkoholu. Pomysł na kampanię opiera się na instynktownym odbieraniu kształtów i pewnych atrybutów przez odbiorców. Tymczasem za rzeczą utożsamianą z miłym spędzaniem czasu może kryć się coś zupełnie innego. W tej kampanii za kształtem drinka kryje się wypadek i w dalszej perspektywie – zagrożone ludzkie życie.
Filip Jędruch
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście