logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji

Oszukano oszustów

Your browser does not support the video tag.
6 / 8
  

Gdy niepełnosprawna osoba, której właśnie z niemałym wysiłkiem udzielono pomocy przy pokonywaniu miejskiego toru przeszkód nagle wstaje, dziękuje za pomoc i odchodzi, to można to nazwać cudem lub … oszustwem. W spotach zrealizowanych przez agencję ageisobar na zlecenie brazylijskiego Sportowego Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, postawiono przechodniów w takiej właśnie sytuacji. W cuda raczej trudno uwierzyć, natomiast w złośliwą prowokację – bardziej. Na twarzach osób, które pomogły osobie wyglądającej na potrzebującą maluje się złość, padają słowa potępienia, a nawet dochodzi do małej przepychanki. Każdy film kończy się słowami: Kiedy parkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, Ty także jesteś oszustem”.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek