────── 19.05.2017
Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Oszukano oszustów
6 / 8
Gdy niepełnosprawna osoba, której właśnie z niemałym wysiłkiem udzielono pomocy przy pokonywaniu miejskiego toru przeszkód nagle wstaje, dziękuje za pomoc i odchodzi, to można to nazwać cudem lub … oszustwem. W spotach zrealizowanych przez agencję ageisobar na zlecenie brazylijskiego Sportowego Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, postawiono przechodniów w takiej właśnie sytuacji. W cuda raczej trudno uwierzyć, natomiast w złośliwą prowokację – bardziej. Na twarzach osób, które pomogły osobie wyglądającej na potrzebującą maluje się złość, padają słowa potępienia, a nawet dochodzi do małej przepychanki. Każdy film kończy się słowami: Kiedy parkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, Ty także jesteś oszustem”.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii