Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoorowej Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj. Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2, co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi.
Kampania będzie trwała do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1.000 bilbordach i citylightach (firmy Clear Channel). Plakaty kampanii zaprojektował non profit Andrzej Pągowski, stale współpracujący z Fundacją. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz firmy Vattenfall Poland AB. Fundacja Nasza Ziemia prowadzi także komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.
Szczegóły znajdują się na stronach www.naszaziemia.pl oraz www.recykling.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!