Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoorowej Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj. Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2, co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi.
Kampania będzie trwała do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1.000 bilbordach i citylightach (firmy Clear Channel). Plakaty kampanii zaprojektował non profit Andrzej Pągowski, stale współpracujący z Fundacją. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz firmy Vattenfall Poland AB. Fundacja Nasza Ziemia prowadzi także komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.
Szczegóły znajdują się na stronach www.naszaziemia.pl oraz www.recykling.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy