Lokalne oddziały WWF-u na całym świecie rozmaicie reklamowały "Godzinę dla Ziemi", której celem jest zachęcenie wszystkich ludzi korzystających z elektryczności by na 1 godzinę w roku – 28 marca o 20:00 lub 20:30 czasu lokalnego – z niej zrezygnowali. Kanadyjska reklama pod hasłem "Do the worls the favour. Turn off the lights" zrealizowana przez agencję DraftFCB zdecydowanie wyróżnia się spośród innych – postawiono w niej na humor i komunikat, który nie ma bezpośredniego związku z ekologią i ochrona środowiska naturalnego. Raczej z ochroną estetyki i przyjemnych widoków.
Nazwa kampanii:
Butt
Czas:
2009.3.7 - 2008.3.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
World Wildlife Fund (WWF)
Media:
Citylighty
Wykonawca:
DraftFCB (Toronto)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa kanadyjskiego
Hasło kampani:
Do the worls the favour. Turn off the lights.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty