Bardzo dobry pomysł na kampanię ambientową, który pozostał niestety tylko plakatem. Kreatywni agencji Guadalupe z Rio de Janeiro opracowali koncepcję dystrubutora ręczników papierowych przypominającego o dbaniu o środowisko. Akcja „Ecological Awareness“ miała zwiększyć wśród brazylijskiego społeczeństwa wrażliwość na środowisko.
Na dystrybutorze papieru nadrukowano zdjęcie żywego pnia drzewa, który wpada do pracującej na pełnych obrotach maszyny tartacznej. Hasło „1 tree, 12 sheets“ („1 drzewo, 12 kartek“) miało zachęcić do oszczędniejszego korzystania z papieru poprzez ukazanie zaskakująco wysokiej ceny małej ilości papieru.
K. Kondracka
Nazwa kampanii:
Ecological Awareness
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Agencia Guadalupe
Media:
Plakat
Wykonawca:
Agencia Guadalupe (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
1 tree, 12 sheets (1 drzewo, 12 kartek)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków