Bardzo dobry pomysł na kampanię ambientową, który pozostał niestety tylko plakatem. Kreatywni agencji Guadalupe z Rio de Janeiro opracowali koncepcję dystrubutora ręczników papierowych przypominającego o dbaniu o środowisko. Akcja „Ecological Awareness“ miała zwiększyć wśród brazylijskiego społeczeństwa wrażliwość na środowisko.
Na dystrybutorze papieru nadrukowano zdjęcie żywego pnia drzewa, który wpada do pracującej na pełnych obrotach maszyny tartacznej. Hasło „1 tree, 12 sheets“ („1 drzewo, 12 kartek“) miało zachęcić do oszczędniejszego korzystania z papieru poprzez ukazanie zaskakująco wysokiej ceny małej ilości papieru.
K. Kondracka
Nazwa kampanii:
Ecological Awareness
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Agencia Guadalupe
Media:
Plakat
Wykonawca:
Agencia Guadalupe (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
1 tree, 12 sheets (1 drzewo, 12 kartek)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy