────── 06.09.2023
Ostatnie słowa
Ludzka bezmyślność osiągnęła już taki poziom, że z wyciętych połaci lasów deszczowych Amazonii widzianych z góry można stworzyć… oddzielny krój pisma.
Twórcy studenckiej kampanii The Last Words (Ostatnie słowa) potraktowali to spostrzeżenie w sposób dosłowny: przy wsparciu Google Fonts zaprojektowali komplet liter, za pomocą którego cierpiąca Puszcza Amazońska może „wykrzyczeć” swoją wściekłość. I to, co ma do powiedzenia człowiekowi, przyjemne nie jest.
Film stanowiący wsparcie kampanii można obejrzeć TUTAJ.
O innej kampanii społecznej, której podstawą był specjalnie stworzony krój pisma, pisaliśmy TUTAJ.
Nazwa kampanii:
The Last Words
Czas:
2023.8
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Google
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
School: The Pub School, Colombia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich