Ostatnie słowa
Ludzka bezmyślność osiągnęła już taki poziom, że z wyciętych połaci lasów deszczowych Amazonii widzianych z góry można stworzyć… oddzielny krój pisma.
Twórcy studenckiej kampanii The Last Words (Ostatnie słowa) potraktowali to spostrzeżenie w sposób dosłowny: przy wsparciu Google Fonts zaprojektowali komplet liter, za pomocą którego cierpiąca Puszcza Amazońska może „wykrzyczeć” swoją wściekłość. I to, co ma do powiedzenia człowiekowi, przyjemne nie jest.
Film stanowiący wsparcie kampanii można obejrzeć TUTAJ.
O innej kampanii społecznej, której podstawą był specjalnie stworzony krój pisma, pisaliśmy TUTAJ.
Nazwa kampanii:
The Last Words
Czas:
2023.8
Nadawca:
Google
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
School: The Pub School, Colombia
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat