logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą
   ──────  24.11.2014

Ostatnia odebrana wiadomość

Your browser does not support the video tag.


Któryś z bohaterów spotu z pewnością jest autorem ostatniego przeczytanego przez kolegę smsa.

Nastolatki czytają z telefonów komórkowych zdania o zatrważającej treści. Jedne mają za zadanie zastraszyć, inne poniżyć – przykładem może być wiadomość „Nikt Cię nie lubi. Nawet Twoja mama”, czy też „Zjedz to i umrzyj” z załączonym zdjęciem odchodów. 

Czytającym nie należy się jednak współczucie, ponieważ to oni są autorami tekstów. Odbiorca wiadomości nie jest widoczny dla oka widza, zobaczyć może jedynie jego grób, gdy na końcu klipu oglądający dowiaduje się, że prześladowana osoba popełniła samobójstwo. Kampania poświęcona jest problemowi cyberprzemocy wśród młodzieży, a więc m.in. obraźliwych smsów czy wiadomości na czatach. Na koniec spotu podana została informacja o tym, że aż 69% młodych ludzi doświadcza cybernękania zanim osiąga 18 lat, a corocznie od 10 do 14 nastolatków popełnia samobójstwo z tego powodu.

Projekt funkcjonuje pod hasłem "If you wouldn’t say it, don’t send it" ("Jeśli nie powiedziałbyś tego, nie wysyłaj wiadomości"), które może pomóc młodym ludziom w zrozumieniu tego, że złe słowo, czy powiedziane, czy napisane, ma identyczną siłę odziaływania.

Spot zrealizowany został na zlecenie fundacji Kidscape.

Anna Cieciera


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don’t say, don’t send
Czas:
2014.11.10 - 2014.12.10
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Kidscape
Media:
Internet
Adresaci:
Młodzież korzystająca z internetu i telefonów komórkowych
Hasło kampani:
If you wouldn’t say it, don’t send it (Jeśli nie powiedziałbyś tego, nie wysyłaj wiadomości)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek