logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ostatnia odebrana wiadomość
24.11.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą

Ostatnia odebrana wiadomość

Your browser does not support the video tag.


Któryś z bohaterów spotu z pewnością jest autorem ostatniego przeczytanego przez kolegę smsa.

Nastolatki czytają z telefonów komórkowych zdania o zatrważającej treści. Jedne mają za zadanie zastraszyć, inne poniżyć – przykładem może być wiadomość „Nikt Cię nie lubi. Nawet Twoja mama”, czy też „Zjedz to i umrzyj” z załączonym zdjęciem odchodów. 

Czytającym nie należy się jednak współczucie, ponieważ to oni są autorami tekstów. Odbiorca wiadomości nie jest widoczny dla oka widza, zobaczyć może jedynie jego grób, gdy na końcu klipu oglądający dowiaduje się, że prześladowana osoba popełniła samobójstwo. Kampania poświęcona jest problemowi cyberprzemocy wśród młodzieży, a więc m.in. obraźliwych smsów czy wiadomości na czatach. Na koniec spotu podana została informacja o tym, że aż 69% młodych ludzi doświadcza cybernękania zanim osiąga 18 lat, a corocznie od 10 do 14 nastolatków popełnia samobójstwo z tego powodu.

Projekt funkcjonuje pod hasłem "If you wouldn’t say it, don’t send it" ("Jeśli nie powiedziałbyś tego, nie wysyłaj wiadomości"), które może pomóc młodym ludziom w zrozumieniu tego, że złe słowo, czy powiedziane, czy napisane, ma identyczną siłę odziaływania.

Spot zrealizowany został na zlecenie fundacji Kidscape.

Anna Cieciera



Nazwa kampanii:
Don’t say, don’t send
Czas:
2014.11.10 - 2014.12.10
Nadawca:
Kidscape
Media:
Internet
Adresaci:
Młodzież korzystająca z internetu i telefonów komórkowych
Hasło kampani:
If you wouldn’t say it, don’t send it (Jeśli nie powiedziałbyś tego, nie wysyłaj wiadomości)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek