Ruszyła ogólnopolska kampania promującą Ósmy Dzień Papieski. Jej autorami są Fundacje – Świętego Mikołaja i Episkopatu Polski Dzieło Nowego Tysiąclecia. Celem akcji jest propagowanie tego wydarzenia i hasła „Jan Paweł II Wychowawca młodych” oraz zbiórka pieniędzy na rzecz funduszu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży ze wsi.
Kampania rozpoczęła się 12 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 12 października. W całej Polsce pojawi się łącznie 420 billboardów, 200 citylightów i 2 siatki wielkoformatowe. N 100 warszawskich autobusach miejskich oraz 30 krakowskich tramwajach zamieszczone zostaną paski reklamowe informujące o wydarzeniu. W Warszawie oraz wybranych miastach papieskich w środkach komunikacji miejskiej będą powieszone plakaty. 19 tysięcy plakatów trafi do parafii oraz kin Cinema City.
Film reklamowy emitowany będzie w stacjach TVP i TVN,TVN Style, TVN Turbo, TVN 7 oraz w kinach Cinema City. Reklamę radiową można będzie usłyszeć na antenie Polskiego Radia i lokalnych rozgłośni katolickich. Kampania reklamowa obejmie także ok. 20 tytułów prasowych i internet.
– Kampania promocyjna, jaką zorganizowaliśmy w tym roku, w całości opiera się na haśle 8. Dnia Papieskiego. Nawiązuje ono do nauczania Jana Pawła II, w znacznej części skierowanego do młodzieży. Papież Polak traktował młodych jako nadzieję Kościoła i przyszłość świata. Apelował do nich, aby nie lękali się młodości, głębokich pragnień szczęścia, prawdy i piękna, aby własne powołanie życiowe budowali na poszanowaniu prawdy, godności i praw osoby ludzkiej – mówi Dariusz Karłowicz, prezes Fundacji Świętego Mikołaja.
Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii odpowiadają dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorami kreacji są Dariusz Karłowicz oraz Wojciech Gawryła. Zdjęcia udostępnili: Filmoteka Narodowa, PAP, wydawnictwo Biały Kruk (Aleksander Jagła). Montażystami filmu oraz spotu radiowego są Roy Busshinn i Marek Cichy. Muzykę wykorzystaną w kampanii skomponował Leszek Możdżer.
Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, a powierzchnia reklamowa przekazywana jest bez opłat.
Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 72 50 (koszt 2,44 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0400 20 7250 (2,48 z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie