logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko, Marketing regionalny
   ──────  23.04.2011

Ośmiornica na zachętę

Your browser does not support the video tag.


W deszczowy dzień w holenderskim miasteczku plażowym Scheveningen z chodników wyłania się ośmiornica. Kiedy przestaje padać i robi się sucho – znika. Ośmiornica ściska w mackach tekst hasła „Sea Life laat je niet meer los” (Podwodne życie nigdy cię nie wypuści), a jej zadaniem jest zachęcić przechodniów do odwiedzenia centrum Sea Life w Scheveningen, w którym można podziwiać świat podwodnej fauny i flory.

Sea Life w Scheveningen cieszy się największym powodzeniem wśród zwiedzających w deszczową pogodę. Chodnikowa kampania realizuje potrzebę centrum, by reklamować się przede wszystkim w takie dni. Dzięki zastosowaniuspecjalnej farby ośmiornice są widoczne tylko w kontakcie z wodą i będą ukazywać się na chodnikach przez osiem tygodni.

Realizatorem kampanii jest agencja Fresh Green Ads z Amsterdamu, stawiająca sobie za cel tworzenie nietypowych projektów przy użyciu materiałów przyjaznych dla środowiska. Jak zapewniają, ich projekty wykonane są z całkowicie naturalnych elementów. Fresh Green Ads jest pomysłem, który zrodził się w holenderskiej agencji designersko-reklamowej Misterwilson.
M. Waręska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Raincampaign Sea Life
Czas:
2011.4.18 - 2011.6.12
Tematy:
Ekologia i środowisko, Marketing regionalny
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Sea Life Scheveningen
Media:
Ambient
Wykonawca:
Fresh Green Ads
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Sea Life laat je niet meer los (Podwodne życie nigdy cię nie wypuści)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek