Ośmiornica na zachętę
W deszczowy dzień w holenderskim miasteczku plażowym Scheveningen z chodników wyłania się ośmiornica. Kiedy przestaje padać i robi się sucho – znika. Ośmiornica ściska w mackach tekst hasła „Sea Life laat je niet meer los” (Podwodne życie nigdy cię nie wypuści), a jej zadaniem jest zachęcić przechodniów do odwiedzenia centrum Sea Life w Scheveningen, w którym można podziwiać świat podwodnej fauny i flory.
Sea Life w Scheveningen cieszy się największym powodzeniem wśród zwiedzających w deszczową pogodę. Chodnikowa kampania realizuje potrzebę centrum, by reklamować się przede wszystkim w takie dni. Dzięki zastosowaniuspecjalnej farby ośmiornice są widoczne tylko w kontakcie z wodą i będą ukazywać się na chodnikach przez osiem tygodni.
Realizatorem kampanii jest agencja Fresh Green Ads z Amsterdamu, stawiająca sobie za cel tworzenie nietypowych projektów przy użyciu materiałów przyjaznych dla środowiska. Jak zapewniają, ich projekty wykonane są z całkowicie naturalnych elementów. Fresh Green Ads jest pomysłem, który zrodził się w holenderskiej agencji designersko-reklamowej Misterwilson.
M. Waręska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy